Chiudi

Piccinni in Castorias

Di Giuseppe Tirotto

Illustrazioni di

Facebook Twitter LinkedIn Posta elettronica WhatsApp Telegram
Piccinni in Castorias
eBook
ISBN
978-88-3309-018-4
Co-edizione
-
Genere
Narrativa
Materia
Testi letterari moderni e contemporanei: romanzi, racconti, diari ed epistolari
Collana
Isteddos
Anno edizione
2018
Luogo edizione
Ghilarza
Supporto
eBook
Pagine
0
Rilegatura
-
Dimensioni
-
Peso
-
N° volumi
1
Illustrato
No
Lingua di pubblicazione
Italiano
Lingua originale
-
Lingua a fronte
-
Allegato
-
Scolastico
No
Disponibilità
In commercio
Distribuzione

4,49 €

Abstract dell'opera
Conti, ammenti, pinsamenti, sònnii, mimorii chi ti furriègghjani sempri a inghì, a chissu tempu straurdinàriu di la vidda chi scubrimmu maravigliosu solu candu è passaddu, palchì accò lu semmu vivendi no emmu altru che l´apprettu di brusgiallu. Piccinni in Castorias è lu contu di chissu tempu vistu cu´ l´occhji di un piccinnu chi s´appronta a divintà mannu in un mondu ch´è cambiendi impari e più di eddu. Lu chi ha cunnisciuddu finza a inghì s´è sfrabbinendi cumenti una foglia secca e lu dumani ca´ lu sa… Cussì proa ad alluggà la mimoria di lu mondareddu soiu chi svani in una sorti di diàriu sistaddu innantu a un annu particulari, o mègliu, sighendi lu filu di lu campiunaddu di fubba 66/67, innistèndivi conti, fatti e fattareddi di la vidda paesana primma e drentu a lu buum…
Middai Anni Sessanta, tempu d´emigrazioni, di campagni spupuladdi, di primmi sunnuzi di modernidai. Lu mondu è cambiendi, l´ommi sò cambiendi, ma calcunu risisti. Una tanca suspesa tra cielu e mari pari l´ùltimà difesa di un universu distinaddu a scumparì. In mezzu a una scunfinadda solidai v´è una funtana, un àlburu immensu di murighessa, un vacchili e un ommu cun dui figlioli. Dugna vènnari passa un anzianu a cavaddu. Mistiriosu, ca´ lu sa undi anda? Vi capitègghja puru calchi altru, cussì nàscini li conti chi s´ammisciani a li sònnii di li piccinni. L´antiggu e lu nou pa´ unu spaccaddu di vidda da rimunì i´ lu furzeri di la mimoria.
Giuseppe Tirotto

Giuseppe Tirotto (1954-)

Giuseppe Tirotto è nato a Castelsardo (SS) nel 1954. Poeta e scrittore, ha vinto parecchi premi tra i quali, per la prosa: Premio Ozieri, Premiu ´Casteddu de sa Fae´ di Posada, Premio ´Montanaru´, Gramsci, Gallura, Partigiani, Parteolla, Anglona; e per la poesia: Premio Romangia, Posada, Mamoiada, Tiscali, Lungoni, Circulo dei Sardi di Milano, Lions Duomo Milano, Valle di Vitalba (Pz), G. Modena (Re), Lions Sora. I libri che ha pubblicato sono: Lu bastimentu di li sogni di sciumma (1997, romanzu vincidori di lu Premiu Casteddu de Sa Fae 1995 di Posada), Castelsardo (2000, libro fotografico con poesie e prosa), L´umbra di lu soli (2001), Cumenti óru di néuli... (2002).

Bibliografia

  • Lu bastimentu di li sogni di sciumma, Papiros, Nuoro 1996
  • L´umbra di lu soli, Condaghes, Cagliari 2001
  • Comenti óru di néuli…, Condaghes, Cagliari 2002 La forma di l´anima, EDES, Sassari 2004
  • La rena dopo la risacca, Aipsa, Cagliari 2004
  • Agra terra, Condaghes, Cagliari 2005
  • Il bastimento dei sogni di spuma, Aipsa, Cagliari 2006
  • La casa e la chisura, TEMA, Cagliari 2007
  • Lu basgiu di la luna matrona, EDES, Sassari 2007.